Laatupolitiikka

Toimintamme tavoitteena on asiakkaiden varaukseton tyytyväisyys. Päämäärämme saavuttamiseksi valmistamme asiakkaidemme tarpeiden mukaisia virheeettömiä tuotteita ja toimitamme ne asiakkaille yhteisesti sovitulla toimitusajalla. Jokainen työntekijä vastaa tekemästään työstä eikä saa toimittaa huonolaatuista tuotetta tai palvelua seuraavaan työvaiheeseen tai asiakkaille. Näin muodostamme virheettömän toimintaketjun. Laatu syntyy jatkuvilla ponnisteluilla ja se antaa lisäarvoa tuotteillemme ja parantaa kilpailukykyämme. Tavoitteenamme on tuottavuuden kehittäminen sekä tuotteiden ja laadun jatkuva parantaminen. Laatua seuraamme jatkuvasti. Poikkeamien ilmetessä ne raportoidaan ja käsitellään pikaisesti sekä tehdään korjaavat toimenpiteet, joilla ehkäistään vastaavien poikkeamien syntyminen. Alihankkijoidemme ja osavalmistajiemme on täytettävä laatuvaatimuksemme ja tuemme heitä näiden vaatimusten saavuttamiseksi.

ISO 9001:2015

Sertifikaatti nro: 2571-08

Lataa tiedosto tästä

EN 13480-3

Sertifikaatti nro: 5959-04

Lataa tiedosto tästä

Tarvittaessa voimme toimittaa kopioita alkuperäisistä sertifikaattitodistuksista.